pyssel

GRAFFITI NAILS!!!

Har någon provat att göra GRAFFITI NAILS??? Jag har iaf. Såhär ser dem ut. 3 eller 4 dagar har jag på mig det (på bilden).

Jag veet, jätte dåligt kvalité på bilden. Men det är för att jag inte orkar fotografera med min "bärbara" kamera. (Nu använder jag min kamera som är inbyggd i min laptop)
..........................................................................................................................

Nu börjar vi!


Steg 1 : Lägg på först ett eller två lager med vanligt nagellack (valfri färg).

Steg 2 :
Efter att det har torkad så tar du på Graffiti nagellacket. Efter runt 30 sekunder så kommer sprickorna.

Steg 3 : 
Vänta tills Graffitilacket har torkat.Ta ett topplack (genomskinligt nagellack) över för att det ska hålla längre.

Steg 3 behöver du inte göra förutom att graffitilacket ska torka. Du kan göra olika mönster, t.ex ha regnbågsfärger under Graffitilacket.
Det finns olika färger på Graffitilack, just nu är det 20% rea på alla nagellack i kicks så nu kostar Graffitilacket 55:- men ordinare pris är det 69:-
------------------------------------------------------------------------------------------------------


I kicks så kan du ta en liten "inspirations lapp" med dig. Där det står hur man kan göra på olika sätt.
såhär ser den ut på utsidan.....


....... och såhär ser insidan ut.

(Fotat med laptopens kamera!)

Kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic

svar: HAHAHAH, aa :D

2011-11-06 » 13:16:59 URL: http://ammm.blogg.se/
Postat av: lollo! :)

jaappp! fin blogg! :*

vad händer idag då? :)<3

2011-11-06 » 16:54:02 URL: http://pusspusslollo.blogg.se/

♥INGEN REKLAM TACK!!! Men att svara på kommentarer och att kommentera är OK. Om du kommenterar något dumt så raderar jag den! P.S Jag godkänner länkbyten, kontakta mig isåfall på min E-postadress: [email protected]. Men du måste minst ha 20 unika!♥

Ditt fina namn:
<--Kom ihåg mig på blogg.se?

Din E-postadress: (Visas bara för blogg-ägaren)

Din blogg adress:

Kommentera inlägget här:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!