pyssel

Dagens inlägg♥

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej
hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej
hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej
 
Min kortfattade dag:
7:15 gick upp ur sängen.
7:20 åt frukost
7:30 bytte om till vanliga kläder
7:50 gick till skolan
8:00-9:00 Svenska
9:00-9:20 RAST! pluggade på matte och noprovet & spelade lite kort med några kompisar ;)
9:20-9:30 vi bytte om i gympasalen
9:30- vet inte men jag hade idrott då
Sen orkar jag inte skriva upp alla ämnen jag hade idag! men dt gick bra på proven iaf! :)
Men sista lektionen var slöjd och då var vår syslöjds lärare sjuk eller nåt. Men då om man ville så kunde man endå stanna kvar om man ville. Jag ville göra en tomteluva och jag blev klar med den också! Nöjd blev jag faktist.





// Gabbi btw checka in veckans vinnar blogg här!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

in i ungnen med dig

2011-12-15 » 21:05:17
Postat av: Anonym

sandra har tagit bort sin blogg

2011-12-15 » 21:07:46

♥INGEN REKLAM TACK!!! Men att svara på kommentarer och att kommentera är OK. Om du kommenterar något dumt så raderar jag den! P.S Jag godkänner länkbyten, kontakta mig isåfall på min E-postadress: [email protected]. Men du måste minst ha 20 unika!♥

Ditt fina namn:
<--Kom ihåg mig på blogg.se?

Din E-postadress: (Visas bara för blogg-ägaren)

Din blogg adress:

Kommentera inlägget här:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!