pyssel

Fest hos Calle! igååår!

Innan jag berättar om Calles fest så ville jag berätta när jag somnade igår. Jag somdade kl 1:30 och vaknade 13:30. -.-

Nu ska jag berätta vad som hände igår när jag och Sandra var på Calles maskerad/födelsedags-fest!

Snabb beskrivning:

♥ Sandra var hemma hos mig för att sminka sig och sååå....
♥ Fotade oss lite med min kamera
♥ Åkte till festen. (När vi åkte tåg så skulle vi gå av i stan då så var det en tjej som sa  "hejhejhejhejhej" hela tiden när vi skulle av. När Sandra skulle av då så sa hon "hejherregud?!")
♥ När man kom fram då så fick man fotas en och en.
♥ När alla var här så var det middag. Det fanns en del att välja på, som t.ex revbenspjäll, kycklingspett, majskolv, sallad , potatis m.m ndet var jättegott. Jag blev fullproppad även om jag åt typ 2 revbensspjäll och 2 kyckling spettar med jordnötssås typ. haha
♥ Sen dansade vi lite!
♥TÄVLING!!! Calle delade in oss i 4 grupper (5 till 6 i varje grupp) Den första "grenen" var att man skulle lukta på något (enskilt). Den andra var vilka 5 ingredienser finns i pankakor (alla i gruppen sammarbetade). Den tredje var att känna vad det fanns i de 4 påsarna(enskilt). Och den fjärde var vilken cola som var vilken (enskilt). Instruktioner: Det fanns 5 glas där det fanns olika cola smaker. Den första var en "Ica cola" den andra var en "ica cola light" den tredje var nån cola från cuba den fjärde var coca cola. Och den sista var Pepsi. Man skulle prova alla smaker utan att veta vilken som var vilken. Sen skulle man gissa vilken som var vilken. Efter tävlingen så skulle man sätta sig vid matborden. Varje grupp hade 3 vinnare. I min grupp kom jag 1# för att jag svarade RÄTT på COLAN!! 5 av 5 alla andra hade typ från 0 till 3. jag bahh "oftaaaa".
♥Sen dansade vi lite till!
♥Presenter!! ;)
♥Efterrätt: CHOKLADFONTÄÄÄÄN!! med marshmallows, banan, vindruvor m.m.
♥On the dancefloor!
♥Sen så fick Emilia pris för bästa utklädnad! Hon var en "Devil"
♥RAKETERRRR!!
♥Back on the dancefloor!

Såhär såg jag och Sandra ut:


Jag vet, jag ser miffad ut!



Kommentarer
Postat av: Sandra T

Haha, jag fattar fortfarande inte hur du kunde få 5 av 5!?

MAX FLYT LIXOM!

Tur tjejen i huset fyfan! ;P <3

2011-12-10 » 21:22:18 URL: http://samsat.blogg.se/

♥INGEN REKLAM TACK!!! Men att svara på kommentarer och att kommentera är OK. Om du kommenterar något dumt så raderar jag den! P.S Jag godkänner länkbyten, kontakta mig isåfall på min E-postadress: [email protected]. Men du måste minst ha 20 unika!♥

Ditt fina namn:
<--Kom ihåg mig på blogg.se?

Din E-postadress: (Visas bara för blogg-ägaren)

Din blogg adress:

Kommentera inlägget här:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!