pyssel

Ledsen :(

Sorry for not blogging :( men jag har hafft det fullt upp de seaste dagarna
 men nu ska jag berätta något som hände för några dar sen.P.S jag är dålig
på att förklara, jag vet -.-

Det började med att jag och min mamma var utanför vår port. Det fanns en comhem lapp på porten, sen kom det en snubbe som var från comhem. Han sa hej eller nåt. Då gick han in i porten med oss och han började prata som faaaaan om comhem så som "har ni en tv? gillar ni program? vilka program gillar ni? Ni kan beställa de program som ni gillar? Just nu har vi jul-rea så nu är det billigare?" och det var inte allt utan han bara körde på med frågorna. han gick in i hissen MED OSS. Jag bara skrattade hur störig han var! Vi bah.." Vi har inte tid, i måste gå!!" men han bah.." ja, men vi har rea nu." (jag tänker): "vafaaaaaaan". När vi kom fram till vår trappa han bah öppnade dörrn och pratade en massa comhem erbjudanden. Sen sa vi IGEN vi har inte tid men han sa "jag kan komma sen" men vi sa nej. "men jag kan endå komma sen" Sa han . "jag tänker: men vafaaan störiga människa, låt oss va ifred, idiot!!! SLUT!



Sen en sak till som irriterar en. Sånna här kommentarer:


  Anonym om Dagens inlägg♥:
in i ungnen med dig
Anonym om Dagens inlägg♥:
in i ungnen med dig



SV:  Har du inget liv eller? Om du inte gillar min blogg varför läser du den? Och varför kommenterar du något onödigt? Jag vet att du är "anonym" hela tiden när du kommenterar min blogg för att jag ser din IP adress.


BTW har fastnat på demhära låtarna:



 


P.S Idag ska jag ha en konståknings-julshow!!! OCH Sandra har tagit bort sin blogg :'(, elakt av henne! Saknar de goda tiderna vi hade tillsamans.

Kommentarer
Postat av: Sandra <3

Dem äger! :P <3

Miss u, puss puss!



och hehe, sorry.. ::/ <<3

asså med bloggen. xd



Och jag saknar dem goda tiderna med!

Som när det blev matkrig vid fyrbord och alla gjorde soppa i en annans mat när den personen var och hämta macka! -.- :p <3

hihi, goooooda tider!



''mä mä mä mange mä mä mä mä mä mä mä mange mä mä mä mä...''

2011-12-23 » 03:34:12

♥INGEN REKLAM TACK!!! Men att svara på kommentarer och att kommentera är OK. Om du kommenterar något dumt så raderar jag den! P.S Jag godkänner länkbyten, kontakta mig isåfall på min E-postadress: [email protected]. Men du måste minst ha 20 unika!♥

Ditt fina namn:
<--Kom ihåg mig på blogg.se?

Din E-postadress: (Visas bara för blogg-ägaren)

Din blogg adress:

Kommentera inlägget här:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!