pyssel

Runt kl 18:00 hände detta!!

Läs allt för att förstå!!!
Nu ska jag berätta en rolig historia som jag har varit med om för 4 timmar sedan.
Det finns en kille som heter Tim (som har slutat i vår skola), och jag tycker att han e ganska söt förutom att 100% i min klass tycker inte det.
(han vet att jag tycker så om hnm, fö att en viss person som börjar på F, sa det till hnm förra terminen, men det pinsammaste var att jag var och pratade med henne om ngt och sen bah kom Tim och sen kom det ur hennes mun "hon är kär i dig" jag sa inget och STOD KVAR ENDÅ!!!?sen GICK jag)p.s det var på en "idrotts/fotbolls dag, typ
Men, men...han går typ på hiphop eller nåt. Aaa... det finns en studio i ett gym som heter flex.(gymmet=flex) Där kan man anmäla sig om man vill börja och så. (Jag gick där förra terminen)
Besöket:
Aja, nu ska jag komma till saken...........Alltid när det är den sista "lektionen" (efter "avslutnings nummret" som kmr att ha "uppvisning" i nån aula eller nåt) så får gruppen som är efter titta på dom som är före (och tvärt om).Då var jag på besök hos dom med en kompis(som går där), och då kom vi exakt när Tims grupp skulle träna(vi ville vara tidiga för att se hnm, hehe). Då frågade Tim om vi ville titta på hur dom dansade. Jag var ordlös men min kompis bah.. Ja! (hon vet att jag e kär i hnm) och då gick vi in och satte oss framför spegeln. Och då så visste jag inte att jag satt framför där Tim skulle dansa. Så han stog där och stirrade med hans ursöta ögon, (jag var ihop krupen som en köttbulle), jag stirrade oxå, och sen vinkade jag och la ned mitt huvud i knäna, och var illröd i ansiktet!!!Musiken började och han dansade tjaaa.....AWESOME!!! Det var typ den bästa dagen denna månaden!!!! (Och jag är knäpp, jag vet -.-)

Min kompis som går där är ej kär!

KRAM♥



Kommentarer
Postat av: Emelie Gustavsson

Fin blogg :)

Allt bra?

2011-12-09 » 15:00:05 URL: http://eemelieggustavsson.blogg.se/
Postat av: altin

cool blogg du har:)

2011-12-09 » 22:34:18 URL: http://aaltins.blogg.se/
Postat av: beccis

god morgon :) har du sovit gott?

2011-12-10 » 09:04:31 URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Sandra T

Heej heej!

Lägg upp bilderna!!!!

Och kan inte du lägga upp den dära bilden vi hade på extra filmen till den pinsama??

Jag måste få se den!

Kramis :P <33

2011-12-10 » 11:21:55 URL: http://samsat.blogg.se/

♥INGEN REKLAM TACK!!! Men att svara på kommentarer och att kommentera är OK. Om du kommenterar något dumt så raderar jag den! P.S Jag godkänner länkbyten, kontakta mig isåfall på min E-postadress: [email protected]. Men du måste minst ha 20 unika!♥

Ditt fina namn:
<--Kom ihåg mig på blogg.se?

Din E-postadress: (Visas bara för blogg-ägaren)

Din blogg adress:

Kommentera inlägget här:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!